Translate

środa, 11 września 2013

200l - ''Bearish Isthmus'' - nowy aranż.


Nowy aranż, który powstał dwa dni temu. Jeszcze nie jest obsadzona roślinność bo zastanawiam się nad doborem masy roślinnej. Pewnie skuszę się tym razem na mchy. Z przodu chciałem dać ''heńka'' ale ostatecznie chyba zrezygnuje z tego, ponieważ nie chciałbym aby jasna zieleń ''heńka'' tak mocno kontrastowała z ciemnozielonymi mchami.

Te opaski zaciskowe fajnie trzymają nie namoknięty korzeń. Jak widać spięte są z dość ciężkimi korzeniami, a po namoknięciu (gdzieś za trzy tygodnie) przetnę je i wyciągnę z wody. Poniżej przed zalaniem jak spinałem z kamieniami.


Fotki robię nowym obiektywem, tak jak pisałem we wcześniejszym poście - jak na razie jestem zadowolony, ale zobaczymy jak będzie więcej zieleni.

Nazwa ''Bearish Isthmus'', czyli: ''Niedźwiedzi przesmyk'' nawiązuje do samego układu, gdzie przesmyk jak widać widnieje i chciałbym utrzymać go  może nawet w postaci takiego przejścia, które okalają mchy opatulające korzenie. Natomiast w centrum przejścia stoi owa skała-niedźwiedź (bordowa z białą górą) i pilnuje przesmyku :)

Poniżej widok z ukosa.


Ciekawostką są ''krypcie'' które widać na zdjęciach. Utrzymały się trzy miesiące bez wody. Mało tego, urosły nawet, ale wiadomo to roślina bagienna i takie warunki dla niej są normalne, byle tylko podłoże było mokre, tak jak u mnie - nie udało mi się po prostu wybrać wody poniżej podłoża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz