Translate

piątek, 22 marca 2013

Kolejny etap

I tak, w końcu trafiłem na wiele stron poświęconych akwarystyce roślinnej. Szczególnie zatrzymałem się na Stronie RA, czyli Roslinyakwariowe.pl, gdzie to po zgłębieniu obszerniejszej wiedzy, wystartowałem z 200 litrowym zbiornikiem Opti White. Oczywiście nie ustrzegłem się problemów.

http://forum.roslinyakwariowe.pl/viewtopic.php?t=30391&highlight=

Rozwiązanie problemu to było w tamtym czasie bardziej miotanie się, ale w efekcie doprowadziłem zbiornik na prostą. A było tak:











No i problemy :)






Rozwiązanie problemu (glony i zakwit), o ile dobrze pamiętam to:

- Filtr UV
- Bakterie W dużych ilościach
- Filtr wewnętrzny z watą z kiosku, wata wymieniana codziennie i ustabilizowanie nawożenia - co nie było łatwe na nawozach firmy Aqua Art (brak stężeń na butelkach).

Efekt:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz